
RENDSZERGAZDA/RENDSZERMÉRNÖK
Feladatok: Szerverek, NAS-ok, Storage-ok összeszerelése, konfigurálása Szerverek telepítése, szerverüzemeltetés Linux, Windows szerverek telepítése, beállítása, jogosultságok kezelése Számítógép-, perifériák- illetve hálózati problémák felderítése, elhárítása Szoftveres problémák kezelése, saját fejlesztésű és általánosan használt kereskedelmi (MS Office365, Exchange levelezés, stb) szoftverek alkalmazásának a kezelése Active Directory telepítés, konfigurálás, hibaelhárítás, policy-k, csoportok kezelése Layer2, Layer3-as hálózati managelhető eszközök kezelése PfSense tűzfalak, Mikrotik routerek, VPN szerverek kezelése Virtalizált Vmware környezetek telepítése, üzemeltetése Wifi rendszerek, vezérlők üzemeltetése (főleg Ubiquiti, Mikrotik, Tp-Link) Ügyfelekkel való kapcsolattartás, hibakezelés Kliensek számítógépek összeszerelése, konfigurálása Ügyfél programok támogatása, konfigurálása Elvárások: Szakirányú informatikai végzettség Minimum 3 éves szakmai tapasztalat A felsorolt technológiák minimum alapfokú megalapozott gyakorlati ismerete: MS Windows Servers, MS Office365 és Exchange, Linux, Cisco, WAN, LAN, VPN, DHCP, NFS stb. Szerver telepítési tapasztalat Linux és/vagy Windows környezetben Tapasztalat szerverek üzemeltetésében, karbantartásában, jogosultságok beállításában „B” kategóriás jogosítvány Jó megjelenés, megfelelő kommunikációs készség Előnyt jelent: SQL rendszerek ismerete Angol nyelvtudás Active Directory tapasztalat Vmware környezetek kezelése Hálózati tapasztalatok (Cisco ASA, Layer2- Layer3 switch, Pfsense, Mikrotik routerek kezelés) Alapvető programozási ismeretek (pl: batch fájlok, script-ek írása) Amit kínálnak: Érdekes, változatos szakmai kihívásokkal teli munkák Versenyképes jövedelem Otthoni munkavégzés heti több alkalommal Dinamikusan növekvő cég, csapatmunka Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő Munkavégzés helye: Debrecen (fenti munkákat telephelyükön Debrecenben, Home Office-ban, és jellemzően budapesti és környéki ügyfeleiknél látják el) Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Debrecen
Hajdú-Bihar megye, DebrecenMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 21. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
13 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: