Pénzügyi vezető
Az Autócent Kft. több, mint 30 éves múlttal rendelkező, új és használt gépjárműveket forgalmazó stabil hátterű cég. Az autóértékesítésen kívül márkaszerviz és műszaki vizsgaállomás is a tevékenységéhez tartozik. Folyamatos fejlődés és megújulás jellemzi működését.
Főbb feladatok:
- Pénzügyi terület munkájának koordinálása,
- Banki, pénztári folyamatok felügyelete,
- Banki utalások, banki ügyintézés koordinálása,
- Bejövő számlák pénzügyi ellenőrzése,
- Adminisztratív pénzügyi folyamatok koordinálása, ellenőrzése (szerződéskötés, szerződés előkészítés),
- Kapcsolattartás könyvelőirodával, könyvvizsgálóval,
- Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel, nyilvántartások vezetése,
- Jelentések elkészítése az importőr és egyéb szervek felé,
- Belső szabályzatok naprakészen tartása,
- A működéshez kapcsolódó előírások, jogszabályok figyelése,
- Napi, havi cash-flow figyelés,
- Riportálás a cégvezető felé.
- Legalább 3-5 éves releváns szakmai tapasztalat,
- Pénzügyi, számviteli területen szerzett felsőfokú végzettség,
- Magabiztos számítógépes ismeretek,
- Megbízható, precíz munkavégzés,
- Jó kommunikációs képesség szóban és írásban,
- Proaktív személyiség,
- Csapatmunkában való aktív részvétel, egyéni felelősségvállalás,
Aktív angol nyelvtudás előny, de nem feltétel
,
- Egy 1993 óta működő vállalkozás stabil hátterét,
- Versenyképes jövedelmet
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni