Logisztikai és készletgazdálkodási asszisztens
Partnerünk szántóföldi vetőmag-termeléssel foglalkozik, és vetőmag-feldolgozási szolgáltatásokat nyújt Részt vesz a napi adminisztrációs feladatok végrehajtásában, mérlegelés, készletkezelés betárolások-kitárolások, beszerzések rögzítése, anyag-, csávázószer és göngyöleg feladások naprakész vezetése készletprogramban és Excel táblázatban egyaránt. Részt vesz a társaság tevékenységi köréhez kapcsolódó logisztikai feladatok végrehajtásában, szállítmányozási dokumentáció kezelésében. Aktívan közreműködik a ki- és beszállítások szervezésében és végrehajtásában. EKÁER- számok igénylése szállítmányokhoz, logisztikai feladatokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, szállítólevél, CMR, készítése megbízás szerint. BIREG rendszer kezelése. Intrastat kiszállítás jelentése minden hónapban, a tárgyhónapot követő hónap 15. napjáig, KSH rendszerben. Készletnyilvántartó programból bevételi bizonylatok készítése. Készletmozgással kapcsolatos bizonylatok rögzítése, egyeztetése. Részt vesz a beszerzések egyeztetésében a készletnyilvántartás és a könyvelés között. Beérkező számlák kezelése, ellenőrzése, készletszámlák költséghelyek kódolása a bizonylatokra. Közreműködik a havi számlázandó tételek összegyűjtésében, részt vesz a kimenő számlák készítésében. A leltározási feladatokban való aktív részvétel, a leltárfelvételezéshez szükséges adminisztrációs háttér biztosítása, leltárfelvételi ívek készítése, kiértékelések, egyeztetések, tárolási nyilatkozatok elkészítése. Részt vesz a társaság export és import tevékenységeihez kapcsolódó munkákban, biztosítva az export-import tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs hátteret. Közreműködés növényegészségügyi bizonyítványok, INTRA EC bizonyítványok kiállításához kapcsolódó a hatósági ügyintézésben. Vámkezeléssel kapcsolatos ügyintézés. Részt vesz az anyaggazdálkodási tevékenység megszervezésében, a szükséges anyagok beszerzésében, vagy a beszerzések előkészítésében, üzemi anyagok megrendelése, big-bag zsák, csomagolóanyagok, fólia, raklapdoboz, irodai kellékanyagok rendelése Kapcsolattartás a hazai és külföldi megrendelőkkel és beszállítókkal. Beérkező számlák kezelése, ellenőrzése, készletszámlák költséghelyek kódolása a bizonylatokra. Részt vesz a pénzügyi feladatok végrehajtásában úgy, mint bizonylatok rögzítése; könyvvizsgálatkor készlettel kapcsolatos listák lekérése, egyeztetése. Munkaköri orvosi alkalmassági vizsgálatok megszervezése. Szükség esetén részt vesz a hatósági adminisztrációhoz kapcsolódó tevékenységekben. Elvégez minden egyéb feladatot, amivel munkahelyi vezetői megbízzák.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni