Kintlévőségkezelő - Szerviz területre
Adott ügyfél (ügyfelek) számláinak, és a számlázáshoz szükséges dokumentáció rendbetétele annak érdekében, hogy a kintlévőségek behajthatóak legyenek (munkalap, teljesítési igazolás, vevői megrendelés, stb. )
Céges belső és ügyfél által kért dokumentáció rendszerezése
Ügyfél illetékes kapcsolattartóinak azonosítása és a velük történő kapcsolatfelvétel
Egyeztetés az ügyféllel, illetve cégen belül a szükséges kollégákkal
Hiányzó számlák és dokumentumok előkeresése vagy előállítása
Folyamat nyomon követése, szükséges dokumentumok meglétének és aláírásának ellenőrzése, a számlázható tételek továbbítás a pénzügyi osztályra
Adatok feltöltése vállalati és azok folyamatos frissítése Elvárások / Requirements
Napi 8 órás, heti 5 napos munkavégzés, folyamatos irodai jelenléttel
Határozott idejű munkalehetőség (kb. 8 hónap)
Min. középfokú végzettség
Kintlévőség kezelési gyakorlat
Megbízható számítógépes ismeret (Excel, Word)
Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett gyakorlat
Önállóság, pontos munkavégzés
Rendszerezettség, képesség a komplex folyamatok átlátására, követésére
Jó kommunikációs készség Amit nyújtunk / Benefits
Alapbér + bónusz: a behajtott kintlévőségek 1% + cafeteria
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni