
IT Helpdesk Gyakornok
Partnercégünk több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.
Feladatok:
Tipikus felhasználó támogatás
Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
Telefonos és távsegítségnyújtás
Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
Incidensek és problémák kezelése
Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése
Elvárások:
Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
Mérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirány
Középfokú angol nyelvtudás
Betöltött 18. életév
Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat
Proaktivitás
Munkaidő:
Hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között rugalmas beosztásban
Heti 25-40 óra vállalása
Amit kínálunk:
Cégen belüli fejlődési lehetőségek
Kezdő díjazás: br. 2100 Ft/óra
Fiatalos csapat, sok diáktárs
Szakmai gyakorlat leigazolása
Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Előnyt jelent:
Alapvető Linux, Powershell vagy Azure Cloud ismeretek
Informatikai hardware ismeret
B kategóriás jogosítvány
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésévél és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Mind-Diák Szövetkezet Hely: Budapest Munkaviszony: Szakmai gyakorlat, diákmunka Hozzáadva: 9. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!