irodai adminisztrátor / ügyintéző
Feladatok:
beérkező postai küldemények iktatása
beérkező elektronikus küldemények (Cégkapu, Hivatali kapu, VIEKR rendszer) letöltése és iktatása
küldemények ügyintézők részére történő kiszignálása
kimenő postai levelek feladása (postakönyv elkészítése, e-tértivevények kezelése)
kimenő elektronikus levelek feladása (Hivatali kapun, VIEKR rendszeren, ÁNYK-n)
egyéb adminisztratív feladatok ellátása Elvárások:
középfokú végzettség (jogi vagy gazdasági középfokú végzettség előny, de nem feltétel pl. jogi asszisztens, pénzügyi-számviteli ügyintéző, közszolgálati ügyintéző stb. )
felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Office, Outlook, ÁNYK)
betanulást követően önálló munkavégzés
precizitás, kezdeményezőkészség, határidők betartása
végrehajtással kapcsolatos munkakörben szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel
pályakezdők, nyugdíj mellett dolgozni kívánók jelentkezését is kifejezetten várjuk
Amit nyújtunk:
stabil, hosszú távú munkalehetőség irodai környezetben
megegyezés szerinti bérezés
eredményarányos bónusz
utazási költségtérítés
hétfőtől-péntekig napi 8 órás munkarend rugalmas időbeosztással
Az önéletrajzban kérjük a nettó bérigény megjelölését.
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni