ERP tanácsadó (pénzügyi terület)
A QLM Development Center Kft. , a QLM cégcsoport tagjaként komplex ERP rendszer értékesítését és bevezetését végzi profi szakmai tanácsadással és ügyféltámogatással.
Tudjuk, hogy piaci pozíciónk folyamatos erősödésében nagy szerepet játszik munkatársaink elkötelezettsége és a piaci átlagnál jóval magasabb szakmai tudása. Minden munkakörben jellemző, hogy teret engedünk kollégáinknak, arra hogy önállóan, szakmai tudásukra és tapasztalatukra támaszkodva dolgozzanak.
Új munkatársunkként a legfőbb feladatod az ügyfelek üzleti igényeinek felmérése, megfogalmazása, és a sikeres szoftverbevezetés levezénylése ügyfeleinknél.
- A saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer megismerése (kimelten a pénzügyi és könyvelés modul),
- ügyfelek pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódó igényeinek, üzleti igényeinek felmérése,
- vállalatok pénzügyi folyamatainak felmérése,
- logikai szintű tervezés, specifikáció készítés,
- a rendszer tesztelése, paraméterezése és az ügyfél oldali bevezetése,
- ügyfelek oktatása, bemutatók megtartása,
- precíz dokumentációk készítése,
- folyamatos konzultációk folytatása a meglévő ügyfelekkel, és a náluk bevezetett rendszer továbbfejlesztésének tervezése és a megvalósított új funkciók bevezetése
- képzési anyagok összeállítása és felhasználói kézikönyv aktualizálás,
- support csapat támogatása a bevezetett rendszerekkel kapcsolatos szakmai kérdésekben,
- third-party rendszerekkel való integráció tervezése, továbbfejlesztése, tesztelése és dokumentálása.
- Felsőfokú pénzügyi végzettség,
- számviteli, pénzügyi ismeretek és gyakorlat,
- pénzügyi és számviteli jogszabályok naprakész ismerete,
- minimum 3-5 éves tapasztalat pénzügyi modul funkcionális tervezésében, tesztelésében,
- ERP szoftveren belül pénzügyi modul működésében, bevezetésében szerzett tapasztalat,
- szakterületi szoftvermegoldások ismerete,
- rendszerszemléletű gondolkodásmód,
- készségszintű SQL tudás
- kiváló prezentációs és kommunikációs készség,
- magas fokú szervezőkészség,
- proaktivitás, hatékony időmenedzsment
- középfokú angol (esetleg német) nyelvtudás,
- B kategóriás jogosítvány.
- JIRA vagy más folyamatkezelő rendszer használatában szerzett tapasztalat.
- Biztosítjuk számodra a technikai feltételeket, hogy az iroda helyett otthon is dolgozhass, (törökbálinti székhelyünkre mindösszesen heti 1 napot kell bejárnod, )
- stabil megrendelőkörrel rendelkező szoftvert értékesítünk és fejlesztünk,
- lehetőséget biztosítunk érdekes, innovatív projektben való részvételre,
- nálunk minden adott a szakmai fejlődéshez: a tudásba fektetünk és képzésekkel is segítjük szakmai fejlődésedet,
- a szakmai teljesítmény mögött minden esetben valódi összetartás, jó hangulatú, támogató csapat áll, mely fontos érték a cégnél,
- biztosítjuk számodra a rugalmas munkavégzést és a work-life balance meglétét,
- havi nettó 37. 500 Ft cafeteriával egészítjük ki a jövedelmedet.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni