Digitális ügyfélkapcsolati menedzser
,
- Kimenő ügyfélhívások indítása a lakossági jelzáloghitel és babaváró kölcsön iránt érdeklődő ügyfelek irányába telefonon vagy VideóBankon keresztül.
- Lakossági jelzáloghitel és Babaváró kölcsön után érdeklődő ügyfelek bejövő hívásainak fogadása (telefonon, vagy VideóBankon keresztül).
- Hiteltermékek iránt érdeklődő ügyelek előszűrése telefonon/VideóBankon keresztül.
- Emailben/ chaten érkezett hitellel kapcsolatos ügyfélkérdések megválaszolása.
- Potenciális ügyfelekkel időpont egyeztetés és átadása a hitelreferensek részére.
- VideóBankon keresztüli ügyfélazonosítás, ügyféladat módosítás.
- 1-2 év banki lakossági hitelezési területén eltöltött gyakorlat;
- Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség;
- Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Kiemelkedő kommunikációs, problémamegoldó és együttműködési képesség;
- Előnyt jelent a call center munkakörben szerzett gyakorlat.
- Mert egy átlátható méretű szervezetben nem csak egy fogaskerék vagy a rendszerben: itt valóban a szorgalmad és a képességeid szabják meg a fejlődésed határát!
- Mert egy dinamikusan fejlődő bankban folyamatosan újabb kihívások és lehetőségek nyílnak meg előtted!
- Mert egy barátságos és jó hangulatú csapat tagja lehetsz!
- Folyamatos fejlődési lehetőséget;
- Versenyképes jövedelmet + egyéb béren kívüli juttatást (Cafeteria);
- Egy fiatalos, barátságos közösséget, ahová érdemes tartozni;
- AYCM SportPass tagságot, kedvezményes sportolási lehetőséget az irodaházban lévő sportcentrumban;
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni