Adminisztrációs munkatárs, telefonos és online ügyfélszolgálat
Keressünk új munkatársunkat, adminisztrációs, telefonos és online feladatok ellátására.
Az álláshoz tartozó elvárások/feladatok:
Jó kommunikációs készség szóban és írásban
Napi szintű adminisztrációs feladatok ellátása (megrendelések feldolgozása, számlázás stb. )
Telefonos ügyfélszolgálatra beérkező megkeresések kezelése és a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
Írásos megkeresések kezelése
Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
Dokumentációk összeállítása
Office (Outlook, Excel-és Word) napi szintű használata
Nyelvtudás nem szükséges
Amit kínálunk
Teljes körű támogatást és betanítás.
Változatos és rutin feladatok végzésének a lehetősége
Rugalmas munkarend, home office lehetőség (heti 2-3 alkalom)
Bér: bruttó 350. 000. -Ft
Munkaidő: 6-8 óra
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
Ügyfélszolgálati / ügyfélkapcsolati téren szerzett tapasztalat (nem feltétel, csak előny)
Alapszíntű végzettség gazdásági vagy jogi területen (nem feltétel, csak előny)
Egyéb információ
Megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni