irodai adminisztrátor
Cégünk általános adminisztrátor munkakörbe keres új kollégát.
Feladatok:
- Bejövő/kimenő számlák kezelése, iktatása,
- napi banki kivonatok lehívása, banki utalások előkészítése,
- számlázás,
- kintlévőségek folyamatos kezelése, kapcsolattartás partnerekkel,
- könyvelési anyag összekészítése, kapcsolattartás a könyvelővel,
- éves zárásban való aktív részvétel,
- kimutatások, elszámolások készítése,
- munkaügyi ügyintézés, bérszámfejtés előkészítése,
- adminisztratív feladatok ellátása (iratok iktatása, postázása, szkennelése, nyilvántartások vezetése, stb. ),
- általános asszisztensi feladatok ellátása (telefonközpont kezelése, vendégek, ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, stb. ).
Követelmények:
- középfokú végzettség,
- Felhasználó szintű Microsoft Office ismeret,
- önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés,
- csapatmunkára való alkalmasság
- pontosság
- szakmai tapasztalat
Amit kínálunk:
- 8 órás bejelentett munkaviszony,
- Hétfőtől péntekig tartó munkavégzés
- határozatlan idejű munkaviszony
- stabil, hosszú távú munkalehetőség,
- ideális munkakörnyezet
- munkavégzés helye: VI. kerület
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni