Adminisztrációs munkatárs
Adminisztrációs munkatárs
Céginformáció:
Székesfehérváron működő telephelyünkre keressük új kollégánkat irodai ügyintéző pozícióba. Cégünk bútorok nagykereskedelmi értékesítésével foglalkozik belföldi és külföldi üzleti partnerei számára.
Nyitvatartásunk:
H-P: 8:00 - 16:00
Feladatok
- Értékesítéssel, logisztikával kapcsolatos teljes körű adminisztráció
- Ajánlatok, visszaigazolások készítése
- Raktárosok napi munkájának támogatása (készletezéssel, kiszállításokkal kapcsolatban)
- Adatrögzítés, táblázatok kezelése, marketing anyagok készítése
- Riportok, statisztikák készítése
- Folyamatos együttműködés a partnerekkel, illetve az egyéb társterületekkel
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség (preferáltan közgazdasági vagy pénzügyi területen), a felsőfokú végzettség előny, de nem feltétel
- Önálló, pontos, felelősségteljes munkavégzés
- Jó szervező- és problémamegoldó készség
- Kiváló kommunikációs készség, ügyfélközpontú beállítottság
- Terhelhetőség, magas stressz tűrő képesség
- Együttműködő, motivált, megbízható személyiség
- Társalgási szintű angol nyelvtudás, ideális esetben német is
- Magas szintű számítástechnikai ismeretek (Windows, MS Office programok)
- Kitűnő szervező és problémamegoldó készség
Amit kínálunk
- Versenyképes, bejelentett bérezés
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Szakmai kihívások
- Jelentkezésedet magyar nyelvű, fényképes önéletrajzzal, és nettó
fizetési igényed megadásával a restas. andrea@yourstock24.com címre várjuk
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni