Javítsa a toborzási folyamatot és alkalmazza a legjobbakat

A toborzási folyamat egy olyan eljárás, amely segít megtalálni, kiválasztani és végül felvenni az új alkalmazottakat. Egy kifinomult toborzási folyamat biztosabbá teszi, hogy olyan képzett emberek dolgozzanak a vállalatánál, akik megfelelnek a vállalat politikájának. Minden vállalatnak vannak konkrét lépései, amelyek valamilyen módon a termeléshez vagy a szolgáltatásokhoz kapcsolódnak, de vannak általános lépések is."
Hagyjon jó hírnevet munkaadóként
A munkaerőpiacon sok szakember van - passzív jelöltek, akik jelenleg nem keresnek állást, de nyitottak az új lehetőségekre.
A megbízható munkáltatói márka kiépítése nemcsak 28%-kal csökkenti a fluktuációt, hanem ezeket a passzív jelölteket is vonzza a vállalatához.
Ne késlekedjen
A legjobb munkavállalók átlagosan mindössze 10 napig maradnak az álláspiacon. Ha fontolgat egy jelöltet, ne habozzon sokáig. Még ha még nem is döntött teljesen, tartsa a kapcsolatot a kiválasztott jelölttel.
Tekintse át a munkaköri leírást
A munkáltatók kétféleképpen hirdetik meg állásajánlataikat:
Az igény-kínálat, amely arra összpontosít, hogy a vállalat mit tud tenni a jelöltért, és az igény-képesség megközelítés, amely arra összpontosít, hogy a vállalat mit vár el a jelölttől.
Fókuszáljon arra, hogy mit tud tenni a vállalat a potenciális munkavállalókért, és olyan jelölteket fog vonzani, akik jobban megfelelnek az Ön igényeinek.
Lépjen a korral
Majdnem mindenki használja ma a közösségi médiát és a digitális médiát, ezért olyan vállalatnál akarnak dolgozni, amely lépést tart a digitális korral.
A legtöbb munkaadó megnézi a jelöltek közösségi médiaprofilját, tartsa szem előtt, hogy a jelöltek is ezt teszik.
Fókuszáljon a jelölt személyiségére
A jelölt képességei nyilvánvalóan elsődlegesek az új munkatárs kiválasztásakor, de a legtöbb képesség megtanulható. Fókuszáljon a jelölt személyiségére is.
