Olyan helyzetek, amelyeket csak a toborzók ismernek

Toborzónak lenni valószínűleg az egyik leghálásabb karrier, mert szó szerint nap mint nap megváltoztatod a jelöltek életét. De egyben az egyik legnehezebb is, mert marketingesnek, értékesítőnek, pszichológusnak és adattudósnak is kell lenned egyben.Míg mások azt gondolhatják, hogy a te munkád "csak" az, hogy embereket találj és a helyükre tegyél, valójában te vagy a legtöbb jelölt első kapcsolata a szervezettel, így az első benyomásuk és a vágyuk, hogy a cégednél dolgozzanak, az te teljesítményedtől függ.
A jelöltek száma igen változó
A COVID-19 válság megmutatta, mennyire kiszámíthatatlan az álláspiac, és rávilágított a munkaerő iránti kereslet és kínálat közötti szakadékra. A tömeges toborzás során azonban a tehetségkutató csapatoknak állandó harcot kell vívniuk. meglehetősen gyakori, hogy az álláskeresők váltogatnak a vállalatok között, amikor a belépési és kilépési korlátok alacsonyak, különösen, ha valaki valamivel magasabb fizetést vagy rugalmasabb időbeosztást kínál. Így a különböző iparágakban magas a lemorzsolódási arány, és a jelentkezők mennyisége nagymértékben eltérhet a különböző helyszíneken.
A jelentkezők nem fognak csak úgy várni rád
A megfelelő munkavállaló megtalálásának sebessége az egyik legjellemzőbb kihívás, amellyel a toborzóknak a nagyszámú munkaerő-felvétel során szembe kell nézniük. az alacsony érdeklődésű, hasonló állások vállalatok közötti elszaporodása kihívást jelent a munkaadók számára, hogy kitűnjenek a tömegből. A hatalmas létszámigények és a jelöltek számára a pozíciók közötti váltás alacsony akadályai miatt a jelöltek előnyben vannak, ha gyorsan keresnek állást vagy váltanak céget.
Munkavállalók keresése újra és újra ugyanarra a pozícióra
Az egyszerre több állással foglalkozó felvételi vezetők azzal a nehézséggel szembesülnek, hogy pontosan tudják, hogy az egyes pozíciók milyen konkrét készségeket igényelnek, és mit várnak el a jelöltek. A helytelen munkaerő-felvétel magas fluktuációs arányhoz vezet, ami végső soron arra kényszeríti a munkáltatókat, hogy még többet vegyenek fel. egyes vállalatok állásbörzéket tartanak, ahol a HR-csapat és a jelöltek hosszú interjúkat tartanak. Más munkáltatók egyperces jelentkezéseket nyújtanak be, ami időt takarít meg az álláskeresőknek, de frusztráló lehet a felvételi vezetők számára, mivel a jelöltekről nincs elegendő információ a produktív alkalmazottak sikeres toborzásához.
