Mit kell elkerülni az induló vállalkozás marketingje során?
Ha most indítja saját vállalkozását, a marketing kulcsfontosságú terület. Minden vállalkozásnak szüksége van arra, hogy elérje a fogyasztókat, de ez még fontosabb a vadonatúj vállalkozások számára. Ezért, ha senki sem tudja, hogy ki vagy, mit képviselsz vagy mit kínálsz, bölcs dolog megtalálni a legjobb módját annak, hogy kapcsolatba lépj velük." Bár a hangsúly nagyrészt azon van, hogy mit kell tenned, érdemes azt is figyelembe venni, hogy milyen hibákat kell elkerülnöd. Ez különösen akkor igaz, ha először vezet vállalkozást, és nincs korábbi marketingtapasztalata. De melyek a leggyakoribb marketinghibák, amelyekről tudnia kell?
Ne kerülje el a nyomtatott marketinget
Mindenki tudja, hogy a digitális marketing nagyon népszerű és érvényes módja az új vállalkozás népszerűsítésének. Az egyik elkerülendő hiba, ha csak erre a marketingmódszerre összpontosítunk, és elhanyagoljuk a nyomtatott anyagok használatát. Az olyan nyomtatási kellékek, mint a szórólapok, szórólapok és brosúrák mindenképpen részét kell, hogy képezzék a nevének elterjesztésére irányuló átfogó tervének. nemcsak viszonylag olcsó módja annak, hogy az emberek tudjanak a létezéséről, hanem kézzelfogható emlékeztetőt is adnak az embereknek a vállalatáról. A nyomtatott marketingeszközök a fogyasztók körében is nagyfokú bizalmat élveznek, és ennek eredményeképpen pozitívabban fogadhatják új vállalkozását.
A marketinget olcsón is lehet végezni
Ez kissé kontraproduktívnak tűnhet, ha belegondol, mennyire fontos a marketing. a legfontosabb, amit szem előtt kell tartania, hogy nem szabad túl sokat költenie a kampányaira. Bár elegendő tőkét kell befektetnie ahhoz, hogy megtérüljön, nem szabad annyit költenie a marketingre, hogy más kulcsfontosságú területeken lemaradjon a finanszírozásról. Az ésszerű marketingköltségvetés meghatározása azt is biztosítja, hogy új vállalkozása nem fogy ki a pénzből, mielőtt még elindulna.