4 javasolt lépés a sikeresebb áruértékesítéshez
Azt mondják, hogy az embernek jó eladónak kell születnie. Igaz, hogy a sikeres eladók egy része már olyan tehetséggel született, hogy bárkinek bármit eladjon. Minden mesterség azonban megtanulható, és az értékesítés sem kivétel.
Kezdje a céljaival
Ha megtanulod az eladást, kezdd el a végét és dolgozz visszafelé. A legfontosabb kiindulópont a céljaid ismerete és a teljesítményük mérése ezekhez képest. Hány ügyfélre van szüksége Önnek vagy cégének és milyen időtartamon belül? Szorozza meg vásárlói célját vállalatának termékének átlagos eladási árával, és szerezze meg a keresett bevétel összegét. Ne felejtsd el beállítani a személyes értékesítési célokat is.
Rájön, hogy az értékesítés folyamat
Az értékesítés nem művészet. Az értékesítés tudomány és technológia. Az értékesítés gyorsan változik, de néhány dolog mindig ugyanaz lesz. Az ügyfelek megszerzéséhez meg kell találnia az igényeiket és érdeklődését a termék iránt, kitartónak kell lennie üzleti tevékenységében és meg kell határoznia az értékesítési ütemtervet. Ha minden egyes értékesítési folyamatot ugyanúgy kezel, mint másokat, könnyen kihagyhat valamit, ezért mindig jól ismerje a vállalat stratégiáját.
Tervezz meg minden lépést
Minden, amit érdemes megmérni, érdemes megmérni, és bármi, ami mérhető, javítható. Tegye ki céljait, és tegyen meg mindent annak érdekében, hogy azok teljesüljenek. A ma eladott sebességgel képes leszel teljesíteni a célodat a hónap végéig? Ha nem, változtasson valamit. Ne várja meg, amíg késő lesz elérni céljait ebben a hónapban. Ha "megmér" mindent, amit tesz, akkor képes lesz megoldani a problémákat, amint azok megjelennek.
Legyen csapatjátékos
Bár kísértésbe esik, hogy a legjobb legyen, és nevet szeretne létrehozni, működjön együtt más gyártókkal. Később hasznos lehet tapasztalataik vagy az évek során felhalmozott kapcsolataik. Próbáljon találni közöttük mentort, aki segít az értékesítési karrier megkezdésében.