
WEBSHOP ADMINISZTRÁTOR
Főbb feladatok: Webshopon beérkező rendelések feldolgozása- Shoprenter rendszerben- és utánkövetése Számlák elkészítése Webshop felület kezelése, termékek feltöltése, frissítése, termékleírás, fotó feltöltése Webáruház technikai karbantartása Vásárlói kérdések megválaszolása Szállítási reklamációk kezelése Beszerzések Kapcsolattartás fuvarszolgálattal, beszállítókkal Együttműködés a raktárral, marketing területtel Adatok pontos rögzítése, nyomon követése Amit elvárnak Tőled: Középfokú végzettség Tapasztalat webshop kezelésben Magas szintű kommunikációs képesség Megoldáskereső szemlélet, rugalmasság Adminisztratív szemlélet Precizitás, önállóság Előnyt jelent: Felsőfokú végzettség Logisztikai tapasztalat Amit nyújtanak Számodra: Munkakörnek megfelelő bérezés Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség Munkádat megbecsülik - eredményeidet pedig értékelik Szakmai fejlődési lehetőség Biztonság, emberközpontúság, támogató csapat, nyugodt légkör Csapatépítő rendezvények Munkavégzés helye: Nyíregyháza Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Nyíregyháza Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 27. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
29 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: