
VEZETŐI ASSZISZTENS ÉS IRODAVEZETŐ
Főbb feladatok: Az ügyvezető munkájának teljes körű napi támogatása: időpontok egyeztetése, levelezés, információk rendszerezése, dokumentumkezelés, döntéselőkészítés Beérkező számlák kezelése, iktatása, nyilvántartása Szerződések kezelése, azokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok Irodavezetői teendők ellátása: napi működés szervezése, kapcsolattartás partnerekkel, beszerzések Az adminisztrációs és szervezési feladatok széles spektruma – napi szintű ügyintézéstől a belső folyamatok koordinálásáig Elvárásaik: Felsőfokú végzettség (közgazdász diploma előnyt jelent) Stabil angol nyelvtudás Önállóság, precizitás, jó szervezőkészség, határozott fellépés Megbízhatóság, rugalmasság, diszkréció Előnyt jelent: Pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (asszisztencia, irodavezetés) Amit kínálnak: Versenyképes jövedelem Stabil, hosszú távú munkalehetőség piacvezető, hazai tulajdonú vállalatnál Felelősségteljes, önálló munkakör közvetlen vezetői kapcsolattal Barátságos, támogató munkakörnyezet Változatos feladatkör, ahol valódi hatással lehetsz a cég napi működésére Munkavégzés helye: Pécs, Reménypuszta Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Pécs Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 19. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!