
Vevőszolgálati Koordinátor
Vevői rendelések koordinálása, számlázása,
Számlázási árak beállítása, utóellenőrzése,
Raklapok mozgásának nyomon követése, raklapkintlévőség menedzselése,
Partnerek reklamációinak kezelése, megoldása,
Kapcsolattartás a partnerek áruellátásért felelős személyeivel,
Kiszállítások nyomon követése és utóellenőrzése a vevői szerződésekben foglalt kritériumok szerint,
Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása,
Társosztályokkal kapcsolattartás,
Listázási lapok kitöltése, vevők termékadatbázisának folyamatos karbantartása,
Készletszint biztosítása a vevői igényeknek megfelelően,
Heti-havi riportok és elszámolások készítése,
Vevőszolgálati folyamatok fejlesztése, optimalizálása. Elvárások / Requirements
Legalább középfokú végzettség,
Alapfokú angol nyelvtudás,
Középfokú excel ismeret,
Erős koordinációs készség,
Vállalatirányítási rendszer ismerete,
Vevőszolgálati tapasztalat,
Áruházláncok időkapus rendszerének ismerete előny. Amit nyújtunk / Benefits
Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkakörnyezet,
Versenyképes juttatási csomag,
Rugalmas és támogató csapat,
Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőség,
Változatos, felelősségteljes feladatok, melyek során közvetlen hatással lehetsz a vevői elégedettségre,
Modern vállalatirányítási és ügyfélkapcsolati rendszerek használata.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Kecskemét
Bács-Kiskun megye, KecskemétMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 3. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!