
Vevőszolgálati asszisztens
Légy az Eisberg Hungary Vevőszolgálati Asszisztense Gyálon!
Szeretnél egy dinamikus, nemzetközi hátterű cég tagja lenni, ahol munkádnak valódi értéke van? Az Eisberg Hungary Kft. Magyarország piacvezető friss, kényelmi (mosott, csomagolt) saláta előállítójaként most téged keres!
Mi nem csak salátát készítünk – mi frissességet, minőséget és kényelmet viszünk a családok asztalára. Ha szereted a változatos feladatokat, precíz vagy és szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol számít a hozzájárulásod, akkor itt a helyed!
Feladatok
A CSB Rendszer mesterévé válhatsz:
A rendelések teljes körű koordinálása – a rögzítéstől a zökkenőmentes kiszállításig
Ügyféladatok naprakészen tartása (árak, akciók, EAN kódok, új vevők) – te biztosítod a pontos információáramlást.
Logisztikai folyamatok támogatása – az EKÁER bejelentésektől, a szállítási túrák optimalizálásán át, a fuvarfeladatok összehangolásáig, valamint fuvarszervezés szorosan együttműködve partnereinkkel.
Precíz göngyöleg kezelés:
Raklapok és csomagolóanyagok ellenőrzése, átvétele és a hozzájuk tartozó dokumentumok kezelése.
Készletfigyelés és időben történő rendelések leadása.
Számlázási folyamatok segítése:
Beérkező számlák ellenőrzése és jóváhagyása – hozzájárulsz a pénzügyi pontossághoz.
És ami még a Te asztalodra kerülhet:
Recepciós feladatok ellátása, a zökkenőmentes irodai működés támogatása.
Sokszínű adminisztratív teendők kezelése, a mindennapok gördülékenységéért.
Elvárások
Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.
Magabiztosan kommunikálsz angolul szóban és írásban egyaránt.
Az MS Office programok (különösen Excel) használata nem okoz gondot.
Kiválóan tűröd a stresszt, és egyszerre több sürgős feladatot is precízen kezelsz.
Kiemelkedő a kommunikációs készséged, könnyedén egyeztetsz más osztályokkal és partnerekkel.
Igazi csapatjátékos vagy, proaktívan és agilisan állsz a kihívásokhoz.
Nyitott vagy a tanulásra és fejlődésre és szeretsz komplex folyamatokat átlátni.
Előnyök
Előnyt jelent, ha már szereztél tapasztalatot szállítmányozás, ügyfélszolgálat, vevőszolgálat vagy adminisztráció területén.
Amit ajánlunk
Alapbér tapasztalattól függően, egyéni megállapodás szerint
Havi bruttó 30. 000 Ft bónusz
Bruttó 60. 000 Ft cafeteria a 2. hónaptól
Bejárási támogatás saját gépjárművel vagy tömegközlekedéssel
Általános, heti 5 napos munkarend, 8:00 vagy 9:00 órás kezdéssel, 8, 5 órás munkaidővel, havonta egy szombati munkanap, melyet Home Office-ban is elláthatsz
Stabil, nemzetközi háttér és hosszú távú munkalehetőség
Támogató csapat és kellemes munkakörnyezet Gyálon
Munkavégzés helye
Magyarország, 2360 Gyál, Kisfaludy u. 63.
Hirdetés egyedi azonosítója: NpQOiCLGMNPgqsn9hxYK3Q%3D%3D
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Melon HR Technology Kft. Hely: Gyál
Pest megye, GyálMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 22. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!