
VEVŐI KAPCSOLATTARTÓ
Amiben a Te hozzáadott értéked számít igazán: Megrendelések létrehozása, nyomon követése, változások feldolgozása a rendszerben. Kapcsolattartás az értékesítési vezetőkkel, ügyfélárak és árváltozások kezelése. Ügyfelek egyedi kéréseinek pontos rögzítése és követése. Napi szállítások nyomon követése, ügyfelek tájékoztatása, számlák készítése. Folyamatos egyeztetés a logisztikával az ügyfélkérések (pl. nyitvatartási idők, időablakok) biztosítása érdekében. Backorder riportok rendszeres egyeztetése ügyfelekkel és a tervezési osztállyal. Termék- és szolgáltatásismeret elsajátítása az ügyfélkérdések pontos megválaszolásához. Proaktív kommunikáció késések és problémák esetén, együttműködés a gyártási és logisztikai osztályokkal. Problémák továbbítása az illetékes osztályoknak és megoldási javaslatok keresése. Vevői reklamációk kezelése és az ügyfélelégedettség helyreállítása. Kapcsolattartás a nemzetközi értékesítési csapattal. Mi az, amire szükséged van, hogy el tudd látni a pozíciót? Felsőfokú végzettséggel rendelkezel. Legalább 3 év szakmai tapasztalatod van vevői kapcsolattartóként gyártói környezetben. Magabiztos, B2-es angol nyelvtudással rendelkezel, szóban és írásban is, a közvetlen vezetővel való kapcsolattartáshoz. Pontosság és precizitás jellemez– a megrendelések, szállítások és adminisztráció hibamentes kezelése érdekében. Türelmes, együttműködő személy vagy – a vevői igények megértéséhez és a gördülékeny kommunikációhoz. Problémamegoldó szemléletmóddal rendelkezel– a felmerülő problémák gyors és ügyfélközpontú megoldására. Energikus, proaktív és segítőkész a személyiséged – a partnerekkel és a belső csapatokkal való hatékony együttműködéshez. Előny: Bármely CRM rendszer ismerete. Juttatási elemek, amellyel a cég honorálja a munkádat: Cafeteria lehetőség: SZÉP-kártya jóváírás vagy napi ebédjegy. Napi juttatás, amely SZÉP-kártyára utalható vagy italautomatában felhasználható. Utazási támogatás: helyi és helyközi bérlet térítése, illetve üzemanyag-hozzájárulás. Jelenléti bónusz havonta. Gyakran felmerülő kérdések: Hol lenne a munkavégzés helye? Szolnok külső területén, azonban jól megközelíthető helyen. Milyen a munkaidő? Rugalmas: H-P 8:00-16:30, próbaidő letelte után esetenkénti Home Office lehetőség. Miért válasszam ezt a céget? Azért, mert változatos feladatok, támogató csapat és inspiráló, nemzetközi környezet vár rád. A cég fejlődésével te is szakmailag előreléphetsz, miközben barátságos külföldi kollégákkal dolgozol együtt. Rugalmas hozzáállásuk segít, hogy a munkát és a magánéletet könnyen összehangold. Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a követelményeknek, és készen állsz arra, hogy belevágj ebbe az izgalmas kihívásba, ne habozz – jelentkezz most, és légy részese a sikernek!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Szolnok Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 22. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
5 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: