
VÁLLALKOZÁSI ADMINISZTRÁTOR
A következő feladatok várnak Rád: Vállalkozási terület teljes adminisztrációs feladatának ellátása Árajánlatkérések, árajánlatok rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Árajánlatkérések határidejének nyomon követése Alvállalkozói árajánlatok rögzítése Disztribúciós értékesítés (árajánlat, megrendelés) rögzítése Heti vállalkozási értekezleten elhangzott feladatok rögzítése Megnyert ajánlatok átemelése projekt modulba A megfelelő jelölt vagy, ha: Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel Legalább 2 év tapasztalatod van adminisztratív vagy ajánlatkezelési munkakörben (előny ha műszaki vagy épületgépészeti/építőipari területről) Alap számítógépes ismeretekkel rendelkezel: MS Office, Outlook, vállalatirányítási rendszerek Pontos, precíz munkát végzel Önállóan és csapatban is jól működsz Amit kínálnak Neked: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban Szuper csapat, kéthavonkénti csapatépítő programmal Magánhasználatra is engedélyezett mobiltelefon Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület Jelentkezés módja: Küldd el friss, szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 23. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!