
Üzleti projekt koordinátor és folyamatszervező
Megbízónk a hazai és nemzetközi biztosítói szektor kiemelkedő szereplője, a Pénzügyi folyamatszervezési területre Üzleti projekt koordinátor és folyamatszervező munkatársat keres:
Kik vagyunk?
Egy piacvezető, nagy múltú, tőkeerős cég pénzügyi területének folyamatszervező csapata vagyunk. Feladatunk, hogy hatékony, modern és egyszerű pénzügyi folyamatokkal szolgáljuk ki ügyfeleinket, kollégáinkat. Nyitottak vagyunk a piaci újdonságokra és rendületlenül keressük az egyszerű, okos és gyors megoldásokat. Összetartó csapatként kreatív ötleteinkkel ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást.
Feladataid lesznek:
a biztosító és leányvállalatainak pénzügyi és számviteli folyamatainak elemzése, optimalizálása, automatizálása, folyamat ellenőrzési pontok kialakítása, ezek monitorozása,
információk elemzése és javaslatok kidolgozása a folyamatok optimalizálására,
fejlesztési javaslatok megfogalmazása, egyeztetése az üzleti társosztályokkal,
informatikai fejlesztésekben az üzleti oldal képviselete a pénzügyi és számviteli folyamatok vonatkozásában, üzleti tesztelések szervezése, végrehajtása,
tervezett változtatások véleményezése pénzügyi és folyamat szakértői szemmel,
nemzetközi stratégiai projektben a pénzügyi és számviteli stream működésének koordinálása.
Kit keresünk?
Logikusan és kritikusan gondolkodó, összetett folyamatokat is gyorsan átlátni képes szakértő kollégára van szükségünk, aki:
gazdasági szakirányú felsőfokú végzettséggel vagy minimum 2 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik,
jártas nagyvállalati számviteli és pénzügyi folyamatokban, és az ezeket kiszolgáló vállalatirányítási rendszerek működésében (SAP tapasztalat előnyt jelent),
szeret rengeteget tanulni és fejlődni mind üzleti, mind IT technológiai szempontból,
készség szinten jól használja a MS Office alkalmazásokat, különösen az Excelt, Power Pointot, érti a számok mögötti üzleti tartalmat és be is tudja azt mutatni,
aktív angol nyelvtudással rendelkezik szóban és írásban egyaránt,
szereti a tiszta, egyszerű dolgokat, és folyamatokat,
munkáját precizitás, pontosság jellemzi,
jól kommunikál Pozíció betöltése során előnyt jelent:
pénzügyi és számviteli folyamatok ismerete,
SQL alapismeret,
SAP felhasználói szintű ismerete,
üzleti elemzési tapasztalatok, módszertanok (Lean) ismerete,
projekt koordinációban szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
Hibrid munkavégzés lehetősége
Rugalmas időbeosztás
Szakmai fejlődés támogatás
Sportolási lehetőségek
Fittneszterem és étterem a székházban
Béren kívüli juttatások (cafeteria, céges egészségcsomag)
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: MP Solutions Kft. Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 17. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!