
ÜZLETFEJLESZTÉSI SPECIALISTA (LOGISZTIKA)
Amiben a Te hozzáadott értéked számít igazán: Partnerkeresés új szinten – logisztikai, szállítmányozási és raktárüzemeltetési megoldások kapcsán új partnerek aktív felkeresése és megszólítása, valamint partnerlátogatások szervezése, lebonyolítása. Tudatos építkezés – rendszeres kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, hosszútávú üzleti kapcsolatok kiépítése, szerződési feltételek tárgyalása. Stratégiai tervezés és riportálás – éves, negyedéves és havi értékesítési tervek készítése, P&L riportok előkészítése, értékesítési tevékenység pénzügyi elszámolása. Fontos adminisztratív feladatok – ajánlatkérések kezelése, szerződés- és számlaellenőrzés, káresetek és biztosítási ügyek intézése. Csapathúzó szerep – a nemzetközi üzletfejlesztési csapat koordinálása, motiválása, partnerlátogatási rend összeállítása és nyomon követése. Naprakész üzleti háttér biztosítása – KPI-riportok frissítése, piaci trendek folyamatos követése. Amivel erősítheted a csapatot: Legfontosabb a logisztikai háttér: minimum 2-3 év tapasztalat logisztikai szolgáltatónál, sales vagy ügyfélkapcsolati területen, aktív partnerkapcsolatokkal. Magabiztos angol nyelvtudás – írásban és szóban, mert külföldi kollégákkal és nemzetközi partnerekkel is fogsz dolgozni. Vezetési rutin és B kategóriás jogosítvány az ügyféllátogatásokhoz. Kezdeményezés, hunter szemlélet és belső drive – olyan hozzáállást keresünk, amivel másokat is tudsz inspirálni. Erős kommunikáció, problémaérzékenység, rugalmasság és lendület. Vállalatirányítási rendszerek, MS Office ismeret. Előnyt jelenthet: kínai nyelvtudás és SAP ismeret. Juttatási csomag, mely tükrözi a szakmai tudás iránti megbecsülést: Stabil, kedvező alapfizetés, ami méltó a tapasztalatodhoz és teljesítményedhez. Kiemelt Cafeteria juttatás. Teljesítményalapú, reális célokhoz igazított féléves bónuszrendszer. Autó biztosított az ügyféllátogatásokhoz. Üzemanyagköltség-térítés vagy bérlettámogatás. Karrierlépcsők és promóciós lehetőségek - teret adnak a fejlődésre. Modern munkakörnyezet és heti 1 nap home office. Stabil időkeretek: hétfőtől péntekig 8:00–17:00 – Az esetleges túlórákat ügyféllátogatások esetén természetesen kompenzálják. Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület - autóval és tömegközlekedéssel is kedvező, jól megközelíthető helyen (parkoló biztosított). Ha készen állsz egy szakmailag inspiráló, technológia-orientált, mégis emberközeli környezetre, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzod feltöltésével az oldalon keresztül!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 30. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!