
Ügyviteli alkalmazott (hivatali)
A Budapesti Rendőr-főkapitányság vezetője
felvételt hirdet a
Budapesti Rendőr-főkapitányság Hivatala
Titokvédelmi, Ügykezelési és Kártérítési Osztály
állományába
Ügyviteli alkalmazott (hivatali)
beosztás betöltésére
A jogviszony jellege és időtartama: határozatlan idejű munkavállalói szolgálati jogviszony
A szolgálatteljesítés helye: Budapesti Rendőr-főkapitányság
1139 Budapest, Teve u. 4-6.
Ruhanorma: polgári
Szolgálatteljesítési időrend: hivatali, teljes munkaidő (heti 40 óra)
Illetmény: A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény szerinti megállapodás, illetve a belső szabályzó szerinti közös megegyezés alapján.
A beosztásba tartozó lényeges feladatok:
• előkészíti a BRFK-ra érkezett közérdekű adatok megismerésére irányuló, valamint irattári kutatással összefüggő kérelmekkel kapcsolatos döntéseket, továbbá a kerületekbe érkezett közérdekű adatkérések tekintetében szakirányítóként közreműködik;
• az alosztály feladatkörébe tartozóan közreműködik a BRFK önálló iktatást végző helyi és területi szervei nyílt és minősített iratai kezelésének, selejtezésének felügyeletében és szakirányításában;
• véleményezi a szakterületet érintő rendelkezések tervezeteit (titok- és adatvédelem, ügykezelés);
• közreműködik az ügyvitelhez, valamint az adat- és titokvédelemhez tartozó témakörökben a BRFK személyi állománya részére tartott oktatások lebonyolításában;
• a komplex-, éberségi-, cél és témaellenőrzésekben történő részvétel esetén az ellenőrzés rá vonatkozó részét előkészíti, az ellenőrzést szakszerűen végrehajtja és az írásos részjelentést (jelentést) határidőre elkészíti
A beosztás betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- felsőfokú végzettség;
- egészségügyi alkalmassági követelményeknek való megfelelés;
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- nem áll fegyelmi vagy büntetőeljárás hatálya alatt,
- a beosztáshoz előírt képesítési előírásnak való megfelelés, amely a belügyminiszter irányítása alatt álló rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény szerint: középfokú végzettség.
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
• hivatali területen szerzett szakmai tapasztalat;
• adatvédelmi területen szerzett tapasztalat;
• jogi végzettség;
• érvényes nemzetbiztonsági ellenőrzés.
Elvárt kompetenciák:
• átlag feletti pontosság, precizitás;
• határozott fellépés;
• kimagasló írásbeli és szóbeli kommunikációs képesség;
A jelentkezés benyújtási határideje: 2025. június 30.
A beosztás legkorábban 2025. július 01. napjától tölthető be.
A jelentkezésnek tartalmaznia kell:
- fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzot a jelentkező személyes adataival és elérhetőségével, valamint a jelenlegi és korábbi munkahelyek és munkakörök megnevezését,
- végzettséget igazoló okiratok másolatait,
- nyilatkozatot arról, hogy fegyelmi, illetve büntetőeljárás nincs a jelentkező ellen folyamatban, illetve fegyelmi fenyítés hatálya alatt nem áll,
- motivációs levelet, bérigény megjelöléssel,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.
A jelentkezés benyújtható elektronikusan a Mitak-MiklosD@budapest. police. hu levelezési címen.
A felhívással kapcsolatban érdeklődni lehet:
Név: dr. Miták-Miklós Dóra r. alezredes
Tel. : 06-1-443-5287/31-131-es mellék
A jelentkezések elbírálásának módja:
Az álláshirdetésre beérkező anyagokat bizottság bírálja el. Visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre behívunk.
Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott pályázatokat érdemi vizsgálat nélkül elutasítjuk.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Budapesti Rendőr-Főkapitányság Hely: Budapest
Budapest, HungaryHozzáadva: 20. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
14 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: