Ügyfélszolgálati vezető @ Fox HR Consulting Kft.
- Versenyképes fizetés és teljesítményalapú bónuszrendszer
- Cafeteria juttatás
- Valódi befolyás a folyamatok alakítására és fejlesztésére
- Modern technológiai háttér, céges notebook és telefon
- Dinamikus, támogató csapat és hosszú távú karrierlehetőség
- Minimum 3–5 év tapasztalat ügyfélszolgálati vezetőként, szervizvezetőként vagy team lead szerepben
- Kiemelkedő kommunikációs és szociális készségek
- Középszintű angol nyelvtudás, elsősorban írásban
- Rendszerszintű, analitikus gondolkodás
- Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy CRM rendszerek használatában (pl. Zendesk, Freshdesk, Salesforce)
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent
- Tapasztalat technológiai vagy IT területen működő vállalatnál
- Többcsatornás ügyféltámogatási rendszer (chat, e-mail, telefon, social media) üzemeltetése
- Folyamat-automatizálási vagy digitális ügyfélélmény-fejlesztési tapasztalat
- Haladó szintű Excel-ismeret
- Diszpécserek és szervizes kollégák irányításában szerzett gyakorlat
- Versenyképes fizetés és teljesítményalapú bónuszrendszer
- Cafeteria juttatás
- Valódi befolyás a folyamatok alakítására és fejlesztésére
- Modern technológiai háttér, céges notebook és telefon
- Dinamikus, támogató csapat és hosszú távú karrierlehetőség
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Fox HR Consulting Kft. Hely: Budapest
Budapest, Budapest, HUHozzáadva: 7. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!