Ügyfélszolgálati vezető @
Milyen feladataid lesznek?
- Te leszel a 15‑20 fős ügyfélszolgálati és szerviz csapat szakmai és operatív vezetője, és gondoskodsz róla, hogy gördülékenyen működjön minden folyamat.
- Átalakítod és folyamatosan fejleszted az ügyfélkommunikációs protokollokat, hogy a csapat mindig a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtsa.
- Nyomon követed az SLA‑kat és KPI‑okat, elemzed az adatokat, és javaslatokat teszel a fejlesztésre.
- Riportálsz a vezetőségnek, és aktívan részt veszel a folyamatok finomhangolásában.
- Optimalizálod az ügyfélszolgálati rendszereket (ticketing, Power BI, egyéb eszközök), hogy a csapat munkája minél hatékonyabb legyen.
- Kialakítod a panaszkezelési stratégiát, és gondoskodsz a megfelelő implementációról.
- Képzéseket tartasz, az onboarding folyamatot vezeted, és segíted az új kollégák gyors beilleszkedését.
- Részt veszel a leltározásban, és koordinálod a területi képviselők feladatait.
Előnyt jelent, ha
- IT vagy technológiai területen szerzett tapasztalatod van.
- Több csatornás ügyféltámogatást működtettél (telefon, e‑mail, chat, közösségi média).
- Foglalkoztál folyamatautomatizálással, digitális ügyfélélmény fejlesztéssel.
- Haladó szinten kezeled az Excel funkcióit.
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés és bónuszrendszer
- Valódi hatás a folyamatok alakulására
- Céges eszközök (notebook, telefon), technológiai támogatás
Elvárások:
- 3–5 év tapasztalat ügyfélszolgálati vezetőként vagy team lead szerepkörben.
- Kiváló kommunikációs és konfliktuskezelési készségek.
- Magabiztos magyar és középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban.
- Rendszerszemlélet, adatalapú gondolkodás, értesz az SLA‑khoz, KPI‑khez, riportokhoz.
- Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy CRM rendszerekkel (Zendesk, Freshdesk, Salesforce).
- B kategóriás jogosítvány.
Milyen feladataid lesznek?
- Te leszel a 15‑20 fős ügyfélszolgálati és szerviz csapat szakmai és operatív vezetője, és gondoskodsz róla, hogy gördülékenyen működjön minden folyamat.
- Átalakítod és folyamatosan fejleszted az ügyfélkommunikációs protokollokat, hogy a csapat mindig a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtsa.
- Nyomon követed az SLA‑kat és KPI‑okat, elemzed az adatokat, és javaslatokat teszel a fejlesztésre.
- Riportálsz a vezetőségnek, és aktívan részt veszel a folyamatok finomhangolásában.
- Optimalizálod az ügyfélszolgálati rendszereket (ticketing, Power BI, egyéb eszközök), hogy a csapat munkája minél hatékonyabb legyen.
- Kialakítod a panaszkezelési stratégiát, és gondoskodsz a megfelelő implementációról.
- Képzéseket tartasz, az onboarding folyamatot vezeted, és segíted az új kollégák gyors beilleszkedését.
- Részt veszel a leltározásban, és koordinálod a területi képviselők feladatait.
Előnyt jelent, ha
- IT vagy technológiai területen szerzett tapasztalatod van.
- Több csatornás ügyféltámogatást működtettél (telefon, e‑mail, chat, közösségi média).
- Foglalkoztál folyamatautomatizálással, digitális ügyfélélmény fejlesztéssel.
- Haladó szinten kezeled az Excel funkcióit.
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés és bónuszrendszer
- Valódi hatás a folyamatok alakulására
- Céges eszközök (notebook, telefon), technológiai támogatás
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: ProcessHunt Kft. Hely: Budapest
Budapest, Budapest, HUHozzáadva: 3. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!