
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TERMÉKTÁMOGATÓ/SUPPORT MUNKATÁRS
Az alábbi feladatokban számítanak Rád: Ügyfélmegkeresések fogadása, felmerülő kérdések, hibák felvétele, kezelése Ügyviteli rendszer kezelése, beszerelések távoli ellenőrzése Szoros együttműködés a devel, sales és szerviz munkatársakkal (pl. : új/hibajavított szoftverek kiadási folyamatai során) Pontos, precíz adminisztráció Amit Tőled várnak: Műszaki végzettség, vagy nagyfokú műszaki affinitás (illetve releváns többéves tapasztalat) Általános MS rendszerismeret (+AD, +O365) Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt Alapfokú angol nyelvtudás (olvasás, írás, beszéd) Ügyfélközpontúság, empátia, precizitás Ügyeleti napok vállalása (szoftverleállás / hiba esetén az ügyfélnek legyen kihez fordulnia) Örülnek, ha: Ismered a JIRA feladatkezelő rendszert, vagy van hasonló ticketing rendszer használati tapasztalatod Van ügyfélszolgálati tapasztalatod Kíváncsi vagy és szívesen bedobod az ötleteidet a képzeletbeli ötletládába Amire számíthatsz náluk: Versenyképes bérezés Rugalmas munkaidő Céges üdülés Stabil, hosszútávú munkalehetőség Kellemes irodai környezet Céges rendezvények Zuhanyzási lehetőség Home Office lehetőség, próbaidő után Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 12. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!