Ügyfélszolgálati, support vezető
A Dental-Trade Kft. a hazai fogászati piacon több mint 30 éve működő, piacvezető kisvállalkozás. Csapatunk ereje a családias értékek mellett az, hogy az elmúlt évtizedben a XXI. századi fogászati technológia és digitalizáció éllovasává váltunk, elsősorban a fogászati CAD/CAM technológiában.
,- terméktámogatás biztosítása
- fogorvosi, fogtechnikai szoftverek felhasználói szintű technikai támogatása, telefonos és online problémamegoldás
- beérkezett kérések kezelése, rögzítése, lezárása
- felmerülő szakmai kérdések megválaszolása
- komplex kérdések esetén a cég saját szakértőinek bevonása, és a support munkafolyamat kezelése
- díjfizető ügyfeleknél a support idő nyilvántartása, majd továbbítása a számlázás felé
- proaktív, agilis hozzáállás
- legalább 2-3 éves fogászati, fogtechnikai és informatikai tapasztalat
- kommunikációképes angol nyelvtudás
- kiváló kommunikációs képesség
- számítástechnikai ismeretek, érdeklődés új technológiák iránt
- önálló munkavégzés, de a csapatban való közreműködés is fontos
- a stresszhelyzetek hatékony kezelése
Előny, de NEM ELVÁRÁS:
- call center, támogató-központban szerzett tapasztalat
- 3Shape vagy exocad rendszerekkel szerzett tapasztalat
- CAD/CAM ismeretek
- versenyképes jövedelem: fix bér + jutalék
- mobiltelefon, laptop
- változatos és rugalmas munkavégzés
- fejlődési lehetőség, továbbképzések
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni