
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
Feladataid lesznek: Többnyelvű ügyfélszolgálat: Első kapcsolattartóként fogadod B2B és B2C ügyfelek megkereséseit telefonon, e-mailben és online üzenetben. Professzionális kommunikáció angolul, németül és olaszul Termék- és szolgáltatási tanácsadás, értékesítés: Ügyféligények feltérképezése, személyre szabott megoldások ajánlása, értékesítési lehetőségek kihasználása Megrendelések és szolgáltatási kérések kezelése: Webes és EDI alapú rendelések feldolgozása, követése. Szolgáltatási igények (pl. DOA esetek) gyors és hatékony kezelése Panaszkezelés és problémamegoldás: Ügyfélpanaszok professzionális és empatikus kezelése, megoldások keresése Ügyféladatbázis és esettörténetek kezelése: Pontos ügyféladatok nyilvántartása, esettörténetek dokumentálása, visszajelzések gyűjtése Belső együttműködés: Közös munka a különböző részlegekkel a visszajelzések alapján történő fejlesztések érdekében. Általános részleg támogatás: A részleg napi munkájának támogatása, operatív feladatok ellátása Minőségi ügyfélkiszolgálás: Magas színvonalú, ügyfélközpontú kiszolgálás biztosítása minden csatornán Elvárások: Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalat Folyékony angol, német és olasz nyelvtudás (írásban és szóban) Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office és Oracle Kiváló problémamegoldó képesség, ügyfélorientált gondolkodás, empatikus hozzáállás Jó szervezőkészség, multitasking és határidők betartása Csapatban való együttműködésre való hajlam, alkalmazkodóképesség Előnyök: B2B kiskereskedelmi környezetben szerzett tapasztalat Francia nyelv ismerete Salesforce rendszerekben való jártasság Amit kínálnak: Bruttó 650. 000 - 750. 000 Ft közötti havi bér Bejárási támogatás (30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén) Stabil nemzetközi háttér, svájci központú működés Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony Home office lehetőség heti 2 napban (próbaidő után) Betanítás és mentorálás a kezdetektől Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, 2 monitor Kiemelkedő szerep az ügyfélélmény formálásában Dinamikus, támogató csapat és folyamatos fejlődési lehetőség Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek Nyelvtanulás támogatása Munkavégzés helye: Kapuvár Munkaidő: Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, irodai munkarend szerint rugalmasan Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Győr Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 9. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!