
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
Főbb feladatok: Ebben a munkakörben aktívan tartod majd a kapcsolatot ügyfelekkel, akik a világ számos pontjáról kereshetnek meg téged. A feladatod középpontjában a műszaki támogatás, az adminisztrációs folyamatok kezelése és a szerviztevékenységek koordinálása áll. A napi munkád során az alábbi területeken számítanak rád: Garanciális és nem garanciális pótalkatrész-árajánlatok összeállítása, rendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben Hibajegyek kezelése, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése Hardver- és szoftverproblémák azonosítása, diagnosztizálása Hozzáférési kérelmek és szabályok kezelése Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar, német, esetleg angol nyelven, szóban és írásban Konfigurációk ellenőrzése, javítása Együttműködés a logisztikai, termelési és pénzügyi részlegekkel a rendelések pontos lebonyolítása érdekében Szervizszolgáltatásokhoz kapcsolódó árajánlatok készítése, számlázás-előkészítés Elvárások: Középfokú végzettség Legalább 1–3 év tapasztalat ügyfélszolgálati / vevőszolgálati munkakörben Kommunikációképes német nyelvtudás szóban és írásban (külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz) MS Office magabiztos használata (különösen Excel, Outlook) Műszaki affinitás vagy alapszintű IT-ismeretek a hardver/szoftver problémák diagnosztizálásához Kiváló kommunikációs készség, empatikus ügyfélkezelés és ügyfélorientált hozzáállás Precíz, pontos munkavégzés és erős adminisztrációs készség Megbízható, felelősségteljes és önálló személyiség, aki ugyanakkor jól tud együttműködni a csapattal Proaktív problémamegoldó gondolkodásmód, rugalmasság és határozott fellépés Előnyt jelent: Felsőfokú végzettség Angol nyelvtudás Hibajegykezelő rendszer (pl. Jira) vagy vállalatirányítási rendszer (pl. SAP) ismerete Amit kínálnak: Stabil, magyar tulajdonú, folyamatosan növekvő vállalat Támogató, családias csapat és inspiráló munkakörnyezet Magas cafeteria juttatás Munkába járási támogatás Szakmai fejlődési lehetőség egy innovatív ipari szegmensben Hosszú távú, stabil munkalehetőség Home office lehetőség próbaidő után Kutyabarát munkahely Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidős Munkavégzés helye: Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség) Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Székesfehérvár
Fejér megye, SzékesfehérvárMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 11. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: