
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS – ANGOL ÉS NÉMET NYELVTUDÁSSAL
Feladataid lesznek: Többnyelvű ügyfélszolgálat: B2B és B2C ügyfelek megkereséseinek fogadása telefonon, e-mailben és online üzenetben, professzionális kommunikáció angolul és németül Termék- és szolgáltatási tanácsadás, értékesítés: Ügyféligények feltérképezése, személyre szabott megoldások ajánlása, értékesítési lehetőségek kihasználása Megrendelések és szolgáltatási kérések kezelése: Webes és EDI alapú rendelések feldolgozása, követése, szolgáltatási igények (pl. DOA esetek) gyors és hatékony kezelése Panaszkezelés és problémamegoldás: Ügyfélpanaszok empatikus, professzionális kezelése, hatékony megoldások keresése Ügyféladatbázis és esettörténetek kezelése: Pontos ügyféladatok rögzítése, esettörténetek dokumentálása, visszajelzések összegyűjtése Belső együttműködés: Közös munka más részlegekkel a fejlesztési lehetőségek azonosítása érdekében Általános részleg támogatás: A részleg napi operatív működésének segítése Minőségi ügyfélkiszolgálás: Ügyfélközpontú szemléletmóddal magas színvonalú kiszolgálás biztosítása minden kommunikációs csatornán Elvárások: Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalat Folyékony angol és német nyelvtudás írásban és szóban Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office programok használata Kiváló problémamegoldó képesség, ügyfélorientált gondolkodásmód, empatikus hozzáállás Jó szervezőkészség, multitasking képesség, határidők betartása Csapatban való együttműködésre való hajlam, rugalmasság Előnyt jelent: Ügyfélszolgálati tapasztalat B2B kiskereskedelmi környezetben Francia nyelvtudás Oracle és Salesforce rendszerek ismerete Amit kínálnak Neked: Dinamikus, támogató csapat és folyamatos fejlődési lehetőség Teljes körű betanítás és mentorálás a kezdetektől Stabil, svájci központú nemzetközi háttér Kiemelkedő szerep az ügyfélélmény formálásában Bruttó 650. 000 – 750. 000 Ft közötti havi bér Bejárási támogatás: 30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, dupla monitor Teljes munkaidős, alkalmazotti jogviszony Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek Nyelvtanulás támogatása Heti 2 nap home office lehetőség (próbaidő után) Munkavégzés helye: Kapuvár Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Győr Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 8. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!