Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási specialista
Ebben a pozícióban nemcsak figyelheted és értékelheted a teljesítményt, hanem aktívan hozzájárulhatsz a kollégáid szakmai fejlődésének formálásához is. Ha modern irodai környezetre vágysz, kedveled az izgalmas kihívásokat, és fontos számodra a támogató légkör, jelentkezz angol önéletrajzoddal Partnerünk csapatába Quality Assurance Specialist pozícióban!
- Hívások, chat- és email-interakciók minőségének ellenőrzése,
- Coaching és képzési alkalmak tartása az ügyfélszolgálati kollégáknak,
- Minőség- és teljesítménytrendek elemzése, javító javaslatok kidolgozása,
- Rendszeres visszajelzés biztosítása a vezetőség felé,
- A csapat naprakész információval való ellátása minden releváns folyamat, eljárás és dokumentáció tekintetében.
- Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny),
- Minimum középfokú angol nyelvtudás,
- Tapasztalat BPO környezetben, ügyfélszolgálati és/vagy műszaki területen,
- MS Office magabiztos ismerete,
- Jó problémamegoldó, szervezési és kommunikációs készségek,
- Proaktivitás és alkalmazkodóképesség.
- Fizetett tréning
- Versenyképes bérezés
- Cafetéria
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: JobScanner Hely: Debrecen
Debrecen, HUHozzáadva: 20. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!