Ügyfélszolgálati adminisztrátor (e-mailes ügyintézés) @ JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Partnercégünk 3. kerületi irodájába keresünk levelezési adminisztrátor munkakörben új kollégát, 3 hónapos határozott időre.
- Középfokú végzettség;
- Hasonló területen szerzett tapasztalat;
- MS Office felhasználó szintű ismerete (Word, Excel, Outlook);
- Pontos, precíz munkavégzés és jó szövegértési készség;
- Udvarias, ügyfélközpontú kommunikáció;
- Önálló, megbízható munkavégzés.
Partnercégünk 3. kerületi irodájába keresünk levelezési adminisztrátor munkakörben új kollégát, 3 hónapos határozott időre.
, [A beérkező ügyfél-e-mailek kezelése és megválaszolása előre elkészített sablonlevelek alapján;, Az ügyfélmegkeresésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése (adatok rögzítése, státuszok frissítése a rendszerben);, A kommunikáció pontos és udvarias lebonyolítása a cég irányelveinek megfelelően;, A folyamatok dokumentálása és az ügyintézési határidők betartása;, Törzsadatok kezelése (információk rögzítése, iktatása);, Együttműködés a belső csapatokkal a beérkező megkeresések megfelelő kezeléséhez. ] Requirements: MS Office- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Hely: Budapest
Budapest, HUHozzáadva: 24. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!