
TITKÁRSÁGI ASSZISZTENS
Leendő feladatok: Kapcsolattartás irodaház adminisztrációjával és üzemeltetéssel, takarítók felügyelete Irodai készletek és reprezentációs anyagok kezelése, beszerzések koordinálása (pl. irodaszerek, bútorok, névjegykártya, boríték) Kulcsok, belépőkártyák nyilvántartása és kezelése Központi hívások fogadása, e-mailek és levelek kezelése, irattár karbantartása Vendégek fogadása, tárgyalók és konyhák rendben tartása Utazások és céges autókkal, telefonokkal kapcsolatos adminisztráció Futárszolgálat koordinálása Találkozók időpontjainak egyeztetése Nyilvántartások vezetése és általános adminisztratív támogatás biztosítása Elvárások: Középfokú végzettség 5 éves releváns tapasztalat titkársági, személyi asszisztensi vagy hasonló adminisztratív munkakörben Kiváló szervezőkészség, kommunikációs készség és ügyfélorientált hozzáállás Magabiztos MS Office ismeretek Angol nyelvtudás B kategóriás jogosítvány Önálló, precíz munkavégzés, gyors problémamegoldó képesség Amit kínálnak: Versenyképes jövedelem Cafeteria, maximális keretösszeggel Teljes munkaidős foglalkoztatás Hosszú távú munkakapcsolatban történő elköteleződés igénye és lehetősége Családias hangulatú munkakörnyezet Változatos munkavégzés Telephelyi jó megközelíthetőség Teljesen felszerelt teakonyhák Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 17. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!