
Titkársági adminisztrációs asszisztens
Partnerünk egy nemzetközi ügyvédi iroda, amely ügyvédi csapatának támogatására keres precíz, adminisztrációban jártas asszisztens kollégát. Ha szereted a változatos feladatokat és szívesen dolgozol egy dinamikus, belvárosi irodai környezetben, ez a lehetőség neked szól!
az iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztratív és operatív feladatok ellátása
ügyfelek és partnerek fogadása, kapcsolattartás telefonon, e-mailben és személyesen
dokumentumok kezelése, rendszerezése, adatbevitel, nyilvántartások naprakészen tartása
irodaszer- és egyéb beszerzések intézése, irodai háttérfolyamatok támogatása
a kollégák munkájának szervezési és adminisztratív támogatása
részvétel a külső és belső kommunikációval, illetve marketingtevékenységgel kapcsolatos feladatokban Elvárások / Requirements
2–3 év tapasztalat komplex adminisztratív, asszisztensi vagy ügyviteli munkakörben
Önálló, precíz, megbízható munkavégzés
Kiváló szervezőkészség és feladatmenedzsment
Hatékony, udvarias kommunikációs stílus szóban és írásban
MS Office programok magabiztos használata
Középszintű, aktív angol nyelvtudás
Nyitottság új feladatkörök és digitális eszközök elsajátítására
Előnyt jelent:
Jogi adminisztrációban vagy elektronikus ügyintézési rendszerek használatában szerzett tapasztalat
Front office környezetben szerzett gyakorlat
Kommunikációs vagy marketingtevékenységben való jártasság Amit nyújtunk / Benefits
Munkavégzés helye: Budapest, belváros
Fizetés: Versenyképes juttatási csomag
Munkakörnyezet: Fiatalos, igényes iroda, változatos feladatok
Nemzetközi környezet: Angol nyelv napi használata
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 21. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!