
Titkárnő
Főbb feladatok
A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetések, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, emlékeztetők készítése.
A határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása, szükség esetén intézkedés kezdeményezése.
Levelek iktatása, érkeztetések továbbítása, iktató program használata.
Határidők figyelemmel kísérése, szükség esetén intézkedés kezdeményezése.
Kapcsolattartás a vezető külső / belső partnereivel, belső szervezetekkel egyaránt.
A területet érintő adminisztratív feladatok ellátása, koordinálása (pl. szabadság nyilvántartás vezetése, irodaszer rendelése, irattározás stb. ).
A vezető munkájának és a területen lévő napi operatív feladatok támogatása.
Üzleti levelezés, belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések nyomtatása, másolása, szkennelés stb. ).
Excel nyilvántartások vezetése, adminisztratív jellegű adatok folyamatos feldolgozása, adatszolgáltatás elkészítése. Munkakör betöltésének feltételei
Legalább középfokú végzettség
Precizitás, jó kommunikációs képesség, rugalmasság
Együttműködés, problémamegoldás
Felhasználói szintű informatikai ismeretek /word, excel, stb/ biztos alkalmazása Amit kínálunk
Szakmai fejlődés és kihívás
Érdekes feladatok
Jó csapat Egyéb
A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
Munkaidő: részmunkaidő, napi 6 óra
Munkaviszony: határozatlan időre
Otthoni munkavégzés: a munkakör jellegéből fakadóan nem lehetséges
A munkakör betölthető: azonnal
Jelentkezési határidő: 2025. november 30.
Jelentkezésedet részletes szakmai önéletrajz megküldésével, az alábbi e-mail címen várjuk: karrier@posta. hu
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Magyar Posta ZRt. Hely: Budapest Munkaviszony: Részmunkaidős Hozzáadva: 11. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!