
Terméktámogatás / Support csoportvezető
Terméktámogatás / Support csoportvezető
Feladatok:
Support csapatunk vezetőjeként az alábbi feladatokban számítunk rád:
Terméktámogató / Support csapat tagjainak vezetése, ellenőrzése, motiválása
ügyfélmegkeresések fogadása, felmerülő kérdések, hibák felvétele, kezelése
ügyviteli rendszer kezelése, beszerelések távoli ellenőrzése
szoros együttműködés a devel, sales és szerviz munkatársakkal (pl. : új/hibajavított szoftverek kiadási folyamatai során)
pontos, precíz adminisztráció
csoporthoz tartozó folyamatok optimalizálása, minőség, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény javítása
Amit tőled várunk:
műszaki végzettség, vagy nagyfokú műszaki affinitás (illetve releváns többéves tapasztalat)
csoportvezetői tapasztalat (1-3 év)
általános MS rendszerismeret ( AD, O365)
kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
alapfokú angol nyelvtudás (olvasás, írás, beszéd)
ügyfélközpontúság, (csoport)vezetői készségek, precizitás,
Ügyeleti napok vállalása (szoftverleállás / hiba esetén az ügyfélnek legyen kihez fordulnia)
Örülünk, ha:
ismered a JIRA feladatkezelő rendszert, vagy van hasonló ticketing rendszer használati tapasztalatod
van ügyfélszolgálati tapasztalatod
kíváncsi vagy és szívesen bedobod az ötleteidet a képzeletbeli ötletládába
Amire számíthatsz nálunk:
Versenyképes bérezés
Rugalmas munkaidő
Céges üdülés
Stabil, hosszútávú munkalehetőség
Kellemes irodai környezet
Céges rendezvények
Zuhanyzási lehetőség
Home Office lehetőség, próbaidő után
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Starjobs Magyarország Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 23. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!