
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Voltál már olyan helyzetben, amikor jól jött volna egy segítőkész hang a vonal túlsó végén, aki eligazít a banki szolgáltatások útvesztőjében? Most te lehetsz az, aki valóban tudja a választ a leggyakoribb kérdésekre! Ha szívesen dolgoznál otthonról, de nem elszigetelve, hanem egy barátságos csapatban – akkor ez a pozíció pont neked szól.
Feladatok, amikben szakértővé válsz:
Tájékoztatás, információnyújtás.
Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése.
Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívásokon keresztül.
Panaszkezelés telefonon és e-mailen.
Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása.
Amennyiben kamatoztatnád az angol nyelvtudásodat, úgy a magyar ügyfelek magabiztos kezelése után, akár angol hívásokat is fogadhatsz!
A pozíció betöltéséhez szükséges:
Legalább középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány) és a Microsoft Office 365 alap programjainak felhasználói szintű ismerete (Outlook, Excel, Power Point, Teams)
Részt tudsz venni személyesen, Budapesten a kiválasztási napon.
És ha ezek közül valamelyik igaz rád:
Legalább fél év tapasztalatot szereztél ügyfélszolgálati, értékesítési vagy call centeri pozícióban
vagy
Felsőfokú vagy OKJ képesítéssel rendelkezel pénzügy, közgazdaságtan, logisztika, kommunikáció vagy pszichológia szakirányban és beszélsz középszinten angolul
vagy
Legalább fél év tapasztalattal rendelkezel vendéglátásban, eladói, recepciós vagy rendezvényszervezői pozícióban és beszélsz középszinten angolul
… akkor várjuk jelentkezésed!
Így fognak telni a mindennapjaid a munkaidőt illetően:
A betanulás (2 hónap) az Újpest központi irodánkban és home office-ból (50-50%) zajlik hétfőtől-péntekig, majd ezután szakmai tudáshoz mérten akár a teljes otthoni munkavégzést is választhatod.
Azért, hogy előre tudj tervezni, a havi beosztásodat 1 hónappal előre megkapod.
Változó műszakos munkavégzésre kell számítanod: 6-8-10 vagy 12 óra (két műszak között eltelik több, mint egy nap például egyik nap délelőttös lennél, a rákövetkezőn pedig délutános).
Hétvégi és éjszakai 12-12 órás műszak vállalása havi 2-3 alkalommal szükséges.
Neked való mindez, ha:
Erős kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel
Te is úgy gondolod, hogy egy profi telefonos ügyfélszolgálati munkatárs nem a saját válaszait helyezi előtérbe, hanem figyel az ügyfélre, és segít őt eljuttatni a megoldáshoz.
Jól viseled az ismétlődő rutinfeladatokat és nehezebb helyzetekben is higgadt tudsz maradni a megoldás érdekében.
Otthon biztosított számodra a csendes munkakörnyezet.
Csatlakozz hozzánk, mert:
Éves bruttó 500 000 Ft-os cafeteria keretet biztosítunk, melyet gyakorlatilag minden jól ismert elemre (SZÉP Kártya, home office támogatás) felhasználhatsz.
Éjszakai (18:00-06:00) és hétvégi munkavégzés esetén emelt összegű órabér.
Havi teljesítményed alapján negyedévente bónusz kifizetésben részesülhetsz.
Egy igazán baráti légkörű csapat tagja lehetsz, ahol a teljes home office ellenére is van lehetőséged személyes kapcsolataid építésére.
Mentorok segítik a folyamatos szakmai fejlődésed, mely elősegíti, hogy karriert tudj építeni akár bankon belül, más munkakörökben is.
A kiválasztási nap, ahol a személyes részvétel kötelező: 2025. július 24. 10:00-16:00
Várhatóan a munkakezdés dátuma: 2025. szeptember 8.
Csatlakozz a szeptemberben induló csoportunkhoz!
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: CIB Bank Zrt. Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 17. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!