
Technical Consultant
Partnerünk a Cloud Contact Center as a Service (CCaaS) megoldások egyik vezető nemzetközi szolgáltatója, amely innovatív ügyfélkapcsolati eszközökkel támogatja a vállalatokat világszerte. A legújabb mesterséges intelligencia funkciók integrálásával forradalmasítják a valós idejű ügyfél kommunikációt. Most lehetőséged van csatlakozni ehhez a dinamikus, innovatív csapathoz Technical Consultantként.
Feladatok:
Ügyfélbevezetési projektek teljes körű technikai támogatása (igényfelméréstől a bevezetésig).
Üzleti igények lefordítása technikai megoldásokká, AI-promptokká és rendszerkonfigurációvá.
Mesterséges intelligencia funkciók konfigurálása, tesztelése és minőségbiztosítása.
Szoros együttműködés projektmenedzserekkel, műszaki vezetőkkel és más érintettekkel agilis környezetben.
Dokumentációk, becslések és projekttervek készítése.
Oktatások, demók és ügyfél-onboarding lebonyolítása, valamint 2. szintű támogatás nyújtása.
Visszajelzés adása a termékfejlesztő csapatoknak, folyamatfejlesztési javaslatok.
Folyamatos szakmai fejlődés, új termékfrissítések és technológiák nyomon követése.
Követelmények
2–3 év releváns szakmai tapasztalat (technical consultant, implementációs mérnök vagy hasonló pozícióban).
Erős ismeretek a felhőalapú contact center technológiákban.
Tapasztalat AI chatbotokkal, voice botokkal vagy e-mail automatizációval előnyt jelent.
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban.
Ügyfélközpontú gondolkodásmód és nyitottság az új technológiák elsajátítására.
Jó szervezőkészség, kommunikációs és csapatmunkára való képesség multikulturális környezetben.
Ajánlat
Barátságos, támogató csapat és inspiráló munkakörnyezet.
Versenyképes juttatási csomag.
Folyamatos szakmai fejlődési és karrierlehetőségek.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Manpower Munkaerő-Szervezési Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 29. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!