
Team Leader
Vezetőként szeretnél nemzetközi ügyfelek támogatását nyújtó csapatot irányítani?
Most lehetőséged van arra, hogy stabil, globális környezetben kamatoztasd a tapasztalatodat!
Feladataid lesznek
Ügyfélszolgálati csapat napi működésének irányítása és támogatása
Teljesítmény monitorozása, trendek elemzése és fejlesztési tervek kidolgozása
Csapattagok coacholása és mentorálása a minőségi, hatékony és ügyfélbarát munkavégzés érdekében
Bonyolultabb ügyfélesetek kezelése, eszkalációk megoldása
Együttműködés a belső részlegekkel (QA, WFM, Tréning) a szolgáltatási színvonal biztosításáért
Folyamatok, munkafolyamatok és csapatépítési stratégiák kialakítása és finomítása
Rendszeres riportálás a KPI-okról, a teljesítményorientált kultúra erősítése
Elvárások
Korábbi tapasztalat Csapatvezető / Supervisor szerepkörben (ügyfélszolgálati vagy call center környezet előny)
Minimum középfokú végzettség (felsőfok előny)
Jártas vagy gyors tempójú e-kereskedelmi vagy BPO környezetben
MS Office magabiztos használata
Felsőfokú magyar nyelvtudás és minimum B2-es angol nyelvismeret
Amit kínálunk
1 havi aláírási bónusz
Versenyképes fizetés
Cafeteria juttatás
Csapatépítő programok és szabadidős aktivitások
Modern irodai környezet Debrecenben
Folyamatos tréningek és fejlődési lehetőségek
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: MP Solutions Kft. Hely: Debrecen
Hajdú-Bihar megye, DebrecenMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 17. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!