
TANUSÍTÁS ÉS MEGFELELÉSI KOORDINÁTOR
Amit nyújtanak neked: Magyar tulajdonú cégnél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot Versenyképes juttatási csomagot 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre Home office lehetőséget próbaidőszakot követően A munka-magánélet egyensúlyát Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok: A vállalat által forgalmazott reklámtárgyak és ajándéktermékek megfelelőségi és tanúsítási folyamatainak teljes körű koordinálása, dokumentációja Kapcsolattartás külső vizsgáló intézetekkel, laboratóriumokkal, beszállítókkal a termékek bevizsgálása és tanúsítása érdekében Megfelelőségi nyilatkozatok, vizsgálati jegyzőkönyvek és tanúsítványok begyűjtése, ellenőrzése és rendszerezése, adatbázisban történő nyilvántartás Jogszabályi és szabványos előírások nyomon követése, változások jelzése és a dokumentációk frissítésének kezdeményezése Belső együttműködés a beszerzési, marketing és értékesítési osztályokkal a megfelelőségi információk biztosítása céljából Folyamatfejlesztési javaslatok kidolgozása, új megoldások és automatizálási lehetőségek kezdeményezése Ideális jelölt vagy, ha: Rendelkezel tapasztalattal megfelelőségi, adminisztrációs vagy minőségbiztosítási területen Pontosság és alaposság jellemez, különösen a dokumentáció kezelése során Képes vagy egyszerre több feladatot kezelni és priorizálni Szívesen működsz együtt különböző szakterületekkel (beszerzés, laborok, beszállítók) Van affinitásod a szabványokhoz és jogszabályi megfeleléshez Jó kommunikációs készségekkel rendelkezel, magyarul és angolul egyaránt Nyitott gondolkodású vagy, és keresed a szakmai fejlődési lehetőségeket Előnyt jelent: Képesség új termékek, szabályozások és követelmények gyors elsajátítására Jogszabályi változások és iparági szabványok nyomon követésének és alkalmazásának képessége Gyakorlati jártasság laboratóriumi vizsgálatok megszervezésében, koordinálásában Ismeret a GOTS, EUDR, GRS szabványokhoz köthetően Munkaidő: hétfőtől - péntekig 08:30-17:00 Munkavégzés helye: 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52. Jelentkezés módja: Küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 9. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!