
Szolgáltatásmenedzser
A Szolgáltatás menedzsernek a csapat irányítása, és a leszállítandó feladatok megvalósításának vezetése, koordinálása a fókusz Partnerünknél. Ezen feladatok kiegészülnek projekt menedzseri, és people menedzsment feladatokkal is.
Ha ezek a feladatkörök és felelősségi körök szimpatikusak számodra olvass tovább! Feladatok
End to End folyamat támogatása, követése elfogadástól-élesítésig (Specifikálás, fejlesztés, tesztelés, telepítés)
Ügyféltámogatása (support, tanácsadás, hibajavítások kezelése)
Rendszerüzemeltetés (alkalmazás)
Számlázásfeldolgozás
Aktív együttműködés a COSMOSS üzletág vezetővel
Ügyfelekkel kommunikáció
Igények priorizálása, határidőre szállítása (szállítási fázisban)
Igények pontosítása
Csapatához tartozó people menedzsmenti feladatok:
Távollétek engedélyezése – szabadság, betegség
Túlóra igénylés elrendelése
Kollégák személyes fejlesztésére javaslattétel
Budget tervezésben aktív részvétel
Személyi változások adta feladatok
Csapat működését akadályozó problémák kezelése, eszkaláció
Operációs divízió területén alkalmazott módszertan, szabályok betartása
Emberi erőforrás gazdálkodás koordinálása a HR Területtel együtt
Csapatot, és adott esetben szervezetet érintő javító intézkedés kezdeményezése
Kollégák mentorálása (főként személyes motiváció, fejlődési nyitottság, leterheltség optimalizálás, jelenlegi folyamatokban lehetséges jobbító szándékok megfogalmazása és felettes vezető felé való előterjesztése)
Dolgozói „jóérzés” növelésére javaslatok kidolgozása és magvalósítása
Cég működési kockázatának csökkentése, megszüntetése, javaslattételen keresztül
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Work Force Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 14. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!