
SZERVIZ ASSZISZTENS
A következő feladatok várnak Rád: Heti karbantartási időpontok egyeztetése ügyfelekkel telefonon és e-mail-en keresztül Belépési engedélyek kérése, ehhez alvállalkozókkal történő egyeztetés Vidéki szállásigények összegyűjtése Vállalatirányítási rendszerben történő adatrögzítés, adategyeztetés Teljesítésigazolások bekérése telefonon és e-mail-en keresztül Számlázások előkészítése a karbantartási jegyzőkönyvek begyűjtésével Munkalapok kezelése Elvégzett karbantartási munkák után követése Add le jelentkezésed, ha: Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel Legalább 2 év tapasztalatod van adminisztratív vagy szerviz támogatói munkakörben Alap számítógépes ismeretekkel rendelkezel: MS Office, Outlook, vállalatirányítási rendszerek Pontos, precíz munkát végzel Önállóan és csapatban is jól működsz Amit kínálnak Neked: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban Szuper csapat, kéthavonkénti csapatépítő programmal Magánhasználatra is engedélyezett mobiltelefon Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület Jelentkezés módja és a folyamat menete: Küldd el szakmai önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! A jelentkezésed beérkezése után kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatodat. Amennyiben megfelelsz, továbbítjuk azt megbízónknak, aki a további kiválasztási folyamatot végzi. Felhívjuk figyelmed, hogy az ünnepi leállás miatt a kiválasztási folyamat és a visszajelzések időben elhúzódhatnak. Megértésedet köszönjük!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 3. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!