
Szerviz adminisztrátor
HVAC berendezésekkel foglalkozó multinacionális partnerünkhöz keresünk
Service Administrator
pozícióba kollégát
A munkatárs feladata lesz a szervizüzemeltetési csapat átfogó adminisztrációs támogatása, a minél hatékonyabb teljesítés érdekében, valamint közreműködni az iroda általános napi működésének
koordinálásában és felügyelésében
Feladatok:
Indirekt beszerzésekhez kapcsolódó számlák átnézése, direkt projekthez kapcsolódó számlák egyeztetése
Karbantartási szerződésekhez kapcsolódó számlák kiállítása és adminisztrálása
Levelezések iktatása, projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
Technikus munkaóráinak feltöltése, ehhez szükséges adatok egyeztetése
Cégautókhoz kapcsolódó ügyintézési feladatok ellátása
Service Coordinator csapat és technikus kollégák munkájának támogatása (hűtőközeg mozgások lekövetése és kezelése, lejáró szivárgásvizsgálatok ellenőrzése)
Diákok által végzett recepciós adminisztrációs munka felügyelete, esetenként helyettesítése. Aktív részvétel új back/front office kollégák oktatásában
Irodaszer illetve az iroda működéséhez szükséges eszközök rendelése
TeamBuildingek szerevezésében való aktív részvétel
Elvárások:
Legalább 3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
Középfokú, gazdasági vagy pénzügyi végzettség
Számlázási ismeretek/tapasztalat
Magabiztos angol nyelvtudás
Irodai alkalmazások magabiztos használata
Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
Priorizálási képesség, precizitás, határidőre történő munkavégzés
Önálló, felelős munkavégzés, eredményorientáltság
Amit kínálunk:
Stabil állás egy dinamikusan bővülő szervezetben
Versenyképes csomag és béren kívüli juttatás
Home office lehetőség
Egyéb:
Budaörsi iroda
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Starjobs Magyarország Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 12. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!