
SZERVIZ ADMINISZTRÁTOR
Feladatok: Beérkező ügyféligények, munkamegrendelések felvétele, rendszerezése Hatékony munkaszervezés Garanciális ügyek intézése Kapcsolattartás az ügyfelekkel Ideális jelölt vagy, ha: Minimum középfokú végzettséged van Rendelkezel legalább 1 év szakmai tapasztalattal szervizadminisztrációs vagy szervizasszisztensi területen, autószervizben vagy autókereskedelmi környezetben Középszintű angol vagy német nyelvtudással rendelkezel Van „B” kategóriás jogosítványod Magabiztosan használod az MS Office programokat, különösen az Excelt Precíz és megbízható vagy Jó a szervezőkészséged és a problémamegoldó képességed Szívesen dolgozol csapatban Kiválóan kommunikálsz Előnyt jelent, ha: Autóipari végzettséggel rendelkezel Amit kínálnak számodra: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Akár azonnal kezdhetsz Változatos feladatok Hosszú távú, stabil munkalehetőség Kiszámítható munkaidő Kellemes, ideális munkakörnyezet Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 100. Jelentkezés módja: Küldd el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kecskemét
Bács-Kiskun megye, KecskemétMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 16. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
6 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: