
SZEMÉLYÜGYI ADMINISZTRÁTOR
Feladatok: Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal Dolgozói törzsadat karbantartás Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása Munkaerő kiválasztási folyamtokban aktív részvétel Adminisztrációs, adatrögzítési, könyvelési feladatok ellátása Általános pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása Céges rendezvények szervezésében aktív részvétel Üzleti partnerek, vendégek fogadásával kapcsolatos teendők ellátása Elvárások: Minimum középfokú végzettség 1-3 éves személyügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat MS Office programok felhasználói szintű kezelése, erős Excel háttérrel Alapfokú angol/német nyelvtudás Jó kommunikációs készség Tanulni, fejlődni vágyó agilis személyiség Előny: B kategóriás jogosítvány Amit kínálnak: Versenyképes fizetés Munkába járás támogatása Önkéntes nyugdíjpénztári tagság Változatos feladatok Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása Támogató csapat Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Kecskemét és környéke, Bács-Kiskun vármegye Jelentkezés módja: Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kecskemét
Bács-Kiskun megye, KecskemétMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 16. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!