
Szakterületi menedzser
Főbb feladatok
A pénzügyi folyamatok jogszabályi megfelelésének és hatékonyságának folyamatos vizsgálata, a kockázatok és lehetőségek feltárása, munkafolyamat optimalizációs intézkedések kezdeményezése, fejlesztési javaslatok kidolgozása;
A szakterülethez tartozó beruházási és beszerzési tervek, dokumentációk összeállítása, döntés-előkészítő anyagok készítése, nyilvántartások vezetése;
Jóváhagyott fejlesztések meglévő rendszerekbe, folyamatokba történő beillesztésének koordinálása, a megvalósulás nyomon követése, szükség esetén intézkedés kezdeményezése;
A társasági projektekben pénzügy-szakmai szempontok képviselete és érvényesítése, a szakterületi feladatok összegyűjtése, részvétel a javaslatok kidolgozásában;
Elemzések, kimutatások, adatszolgáltatások készítése a vezetők számára;
Részvétel a belső szabályozások kidolgozásában és véleményezésében;
Kapcsolattartás a társosztályokkal és külső partnerekkel. Munkakör betöltésének feltételei
Felsőfokú gazdasági végzettség;
Projekt menedzsment területen szerzett 3 év tapasztalat;
Erős rendszerszemlélet;
Proaktív személyiség, nyitottság az innovációra;
Kimagasló szóbeli és írott kommunikációs készség. Amit kínálunk
Nagymúltú cég, széles tevékenységportfólióval;
Munka – magánélet egyensúlya;
Változatos, kihívást jelentő feladatok;
Egyéni teljesítményen alapuló éves bónusz és béren kívüli juttatás;
Szakmai fejlődés lehetősége;
Támogató kollektíva. Munkakör betöltése során előnyt jelent
SAP vállalatirányítási rendszer gyakorlati ismerete;
Adózási tapasztalat;
Informatikai végzettség.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Magyar Posta ZRt. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 17. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!