Support & Delivery Engineer
Support & Delivery Engineer Kik vagyunk mi? Mi vagyunk a Daktela! Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS - contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon, e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI segítségével. Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más. Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé válni Magyarországon. Képzeld el, hogy minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és innovációra. Egy hely, ahol a professzionalizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely folyamatosan feszegeti a kommunikáció világában rejlő lehetőségek határait. Mi vár rádTechnikai tanácsadás, konzultáció ügyfelekkelDaktela rendszerek előkészítése és telepítéseDaktela új és meglévő magyarországi és globális ügyfeleinek támogatásaNapi szintű együttműködés a magyar csapattal és a központi/globális support csapattalÜgyfelekkel való kommunikáció, visszajelzések alapján való rendszerfejlesztésAmit keresünk Erős ügyfélközpontúság Műszaki/IT háttér Jó kommunikációs készségek Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás) Telekommunikációs tapasztalat, IT ügyféltámogatási tapasztalat - előny AI eszközökkel való munkavégzés, alapvető AI ismeretek - előny Linux operációs rendszerrel kapcsolatos tapasztalat - előny VoIP és SIP ismeretek - előny ● Call Center Iparág ismerete - előnyAmit kínálunk Bónusz - évi két alkalommal 5 hét szabadság Céges laptop és telefon Rugalmas munkaidő Nemzetközi környezet Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk Rugalmas home office lehetőség Az alábbi programokkal való munkavégzés: Google Apps, Slack, Productboard, Confluence, Asterisk, Git
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Daktela s.r.o. Hely: Budapest
Budapest, HUHozzáadva: 21. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!