
Service Desk Analyst
Partnerünk több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik, mint egy vezető globális QSR stratégiai partnere. Olyan POS-szolgáltatások és kapcsolódó szoftveralkalmazásokat nyújt, amelyeket a dolgozói és vásárlói élményt helyezik a középpontba, ezzel javítva az üzemeltetést a világ egyik leggyorsabban növekvő étteremláncában, amely több mint 120 országban, több mint 37 500 helyszínen van jelen.
Feladatok:
L1 támogatás nyújtása GCP felhőműveletekhez
Beérkező hibajegyek kezelése és priorizálása a ServiceNow rendszeren keresztül
Szolgáltatási igények teljesítése és felhasználói megkeresések kezelése
Incidensek osztályozása, priorizálása és szükség esetén továbbítása
Határidők és SLA követelmények betartása, a problémák időbn történő megoldása
Magas színvonalú ügyfélszolgálati és technikai hibaelhárítás biztosítása
Dokumentációk karbantartása és a tudásbázis frissítésében való részvétel
Követelmények
Minimum: legalább 2 év tapasztalat IT Service Desk, Help Desk vagy technikai támogatás területén
Előny: 4+ év tapasztalat felhőszolgáltatások támogatásában és ITSM folyamatokban
Ajánlat
Magas fokú önállóság egy kötetlen munkakörnyezetben
Hibrid munkavégzés
Változatos feladatok
Medicare White egészségbiztosítás
Életbiztosítás
30 000 Ft nettó cafeteria juttatás
AYCM lehetőség
Employee Assistance Program
Pluralsigh hozzáférés és tanulási lehetőségek
Modern IT eszközök biztosítása
Nemzetközi légkör
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Manpower Munkaerő-Szervezési Kft. Hely: Debrecen Munkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 29. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!