
SEGÉDANYAGRAKTÁR KOORDINÁTOR
A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok: Emblémázás során felhasznált alap- és segédanyagok beszerzése és teljeskörű kezelése Az alap- és segédanyagraktár zavartalan működésének biztosítása Raktári rend betartása, valamint betartatása Leltárhoz kapcsolódó feladatok teljeskörű ellátása Kapcsolattartás a társterületekkel Ideális jelölt vagy, ha: 1-3 év raktározási tapasztalattal bírsz Felhasználó szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel Csapatban és önállóan is tudsz dolgozni Pontosság és precizitás jellemzi munkádat Határozott a fellépésed és ügyfélorientált vagy Előnyt jelent: Készletnyilvántartás adminisztrációjában szerzett tapasztalat Festékek ismerete Amit nyújtanak Neked: Magyar tulajdonú cégüknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot Versenyképes juttatási csomagot 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre Modern, kényelmes munkaruhát a belépést követően Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, 07:30-16:00 Munkavégzés helye: 6300 Kalocsa, Anda utca 3-5. Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva, majd regisztrálj Partnerünk munkavállalói adatbázisába is! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kecskemét Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 6. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!